יום ראשון, 13 בספטמבר 2009

הערכה פסיכוארגונית במערכת חינוכית


על מה אנו נדבר היום
n במה אבחון מקדם את בית הספר
n מה הם השיטות של האבחון:
n כניסה, אבחון ומשוב
n ממדים מרכזיים שנתוני האבחון באים להבהיר


תרומת האבחון בקידום בית הספר
n הבנת קשיי התלמיד
n תכנון התערבויות אפקטיביות
n קידום עבודתו של הפסיכולוג
n קביעת סדרי עדיפויות
n תרומות לבית הספר


קצת על התהליכים בבה"ס
n המטרות, הפילוסופיה והדרישות מהצוות?
n אילו התנהגויות בה"ס באמת מעודד?
n מה הוא סגנון המנהיגות של המנהל?
n איזו אוירה בין אישית יש בבה"ס?
n במה בית הספר מתגאה? אילו הצלחות?
n עם אילו קשיים יש להתמודד?
n משמעות והגשמה עצמית?
n טוב... במה אתם צריכים אותי?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה